26.-27.2.
Do Singapur – Wikipedie (wikipedia.org) jsme přiletěli po 2 hodinovém letu a z terminálu 4 jsme si přejeli bezobslužným shuttlem do futuristického terminálu 1, který nám vyrazil dech. Architektonické řešení má propojovat člověka a přírodu.
Od roku 2013 se letiště každoročně umisťuje mezi 3 nejlepší letiště na světě dle hodnocení agentury Skytrax.


Z letiště jsem se přesunuli metrem na ubytování, které tentokrát bylo velmi velmi prosté.
Systém dopravy ve městě je velmi přehledný, platí se pouze platební kartou. Prostě při vstupu do metra přiložíte mobil ke snímači, systém zaregistruje, kde jste nastoupili a při výstupu z metra zase přiložíte mobil a systém ví, kde jste vystoupili. A pak vám přijde platba na váš účet. Žádné jízdenky, žetony a tudíž ani revizoři.
Plán linek Trochu zavádějící reklama… Znamená to SystémMassRapidTransit
Ve městě se kloubí staré čtvrtě s moderní zástavbou.








Zakladatel Singapuru









Průvodce Luboš měl v Singapuru sestřenici, která tam trvala žije již 4.rokem se svým manželem, který pracuje u mezinárodní společnosti. Vzala nás do mrakodrapu, ve kterém žije a domluvila mi pár zápasů ve stolním tenisu s kamarády, se kterými se stýká v místním komunitním centru.

Navštívili jsme místní botanickou zahradu, která působí v tomto velkoměstě úplně přirozeně, zkrátka opět kladen důraz na soužití člověka a přírody.






Nahoře je vyhlídka





